SUZUKI JIMNY

Jimny je určen pro každodenní použití v terénu i na silnici. Tuhý žebřinový rám zabraňuje zkrutu karoserie a nápravy drží kola v kontaktu s povrchem.

Půl století zkušeností

První prototyp off-roadu JIMNY vznikl v roce 1968 a sériová verze se veřejnosti představila v roce 1970. Od té doby si lehké terénní Suzuki vybudovalo vynikající reputaci jako obratné a schopné auto do těch nejnáročnějších podmínek. I nejnovější provedení stále disponuje rámovou konstrukcí podvozku, tuhými nápravami a mechanickým pohonem všech kol. Design nové generace se hrdě odkazuje na své předchůdce, především původní LJ10 a modely SJ z osmdesátých let.

Prostornější interiér

Nová generace má při zachování kompaktních rozměrů výrazně zvětšený interiér. Rovné boky karoserie, chytřejší uspořádání interiéru a upravená pozice upevnění sedadel zásadně zvětšily prostor na přední i zadních sedadlech. Sedadla ve druhé řadě lze snadno sklopit zatažením za poutko. Jejich záda tvoří odolná plastová deska, takže převážení nákladu je ještě jednodušší než kdy dřív.

Nekompromisní AllGrip Pro

Jimny má pohon 4×4 se samočinně ovládanými volnoběžnými náboji předních kol, který mu umožňuje přepínat mezi pohonem zadních a všech kol za jízdy. Vybrat si můžete mezi normálními (4H) nebo zkrácenými (4L) převody: 4H je určen pro rovné povrchy se sníženou adhezí a 4L pak pro opravdový terén. Bez obav se můžete vydat tam, kam potřebujete, i když je před Vámi sníh nebo mazlavé bláto. V nové generaci se pohon 4x4 ovládá mechanicky samostatnou pákou.

Přehled nabízených verzí
MOTOR, PŘEVODOVKA POHON VÝKON MAX. RYCHLOST ZRYCHLENÍ 0100 KM/H SPOTŘEBA1
1.5 VVT, 5MT 4×4 75 kW 145 km/h neudává se 7,7 / 6,2 / 6,8 l/100 km
1.5 VVT, 4AT 4×4 75 kW 140 km/h neudává se 8,4 / 6,9 / 7,5 l/100 km

1 Ve městě, mimo město, kombinovaná