SUZUKI S-CROSS

Nový S-Cross nabízí funkčnost, flexibilitu, prostor, komfort a styl SUV. Nyní s mimořádně úsporným hybridním pohonem.

Kompaktní crossover s rysy SUV

Robustní příď s širokou maskou chladiče, ochrannými prvky nárazníku a LED světlomety dodává modelu S-CROSS výrazný charakter SUV. Není to ale jen o vzhledu, světlá výška 180 mm a pohon všech kol volitelně dodávaný k manuální i automatické převodovce dovoluje vydat se i mimo zpevněné cesty.

Chytrá multimediální výbava

Audiosystém je vybaven nejnovějšími digitálními funkcemi, jako je Apple CarPlay®, Android Auto™, Bluetooth® hands-free telefonování a systém rozpoznávání hlasu. Mezi standardní výbavu patří také rádio, přehrávání hudby a filmů z USB nebo iPodu a přehrávání hudby přes Bluetooth®. Pro Váš ještě lepší soulad s vozem lze zobrazit informace, jako například spotřebu paliva, dojezdovou vzdálenost, ukazatel toku hybridní energie, různá varování, obraz ze zadní parkovací kamery nebo 360° kamery. Výbavy Comfort a Premium zahrnují 7palcový WVGA displej, zatímco výbava Elegance má 9palcový HD displej s vestavěnou navigací, která podporuje rozpoznávání hlasu.

Pohon všech kol pro každý terén

Systém AllGrip dává na výběr ze čtyř režimů nastavených pro každé provozní podmínky. Režim Auto je vhodný pro běžnou jízdu, klade důraz na ekonomiku a bezpečnost provozu. Sport zlepšuje chování vozu v zatáčkách a zostřuje reakce na plynový pedál. Snow optimalizuje chování vozu pro jízdu na kluzkém povrchu a Lock je určený pro ty nejnáročnější podmínky mimo zpevněné cesty.

Moderní přeplňované motory

Čtyřválcové motory kombinují přímé vstřikování a přeplňování turbodmychadlem. Všestranný čtyřválec 1,4 BoosterJet s maximální rychlostí 190 km/h je možné spojit s pohonem předních nebo všech kol, případně s automatickou převodovkou.

Mild-hybridní systém (ISG)

V běžných jízdních situacích systém funguje tak, aby co nejvíce snížil spotřebu benzinu. ISG je ale také připraven kdykoliv se zapojit jako elektromotor ve funkcích navýšení točivého momentu nebo podpory při akceleraci. Navíc se elektromotor stará o udržování volnoběžných otáček při brzdění. Úplné odpojení přívodu paliva vede k dalším úsporám.

Přehled nabízených verzí
Motor, převodovka Pohon Výkon Max. rychlost ZRYCHLENí 0100 KM/h Spotřeba1
1,4 BoosterJet Hybrid, 6MT 4×2 95 kW 190 km/h 9,5 s 5,4 l/100 km
1,4 BoosterJet Hybrid, 6AT 4×2 95 kW 190 km/h 9,5 s 5,7 l/100 km
1,4 BoosterJet Hybrid, 6MT 4×4 95 kW 190 km/h 10,2 s 5,8 l/100 km
1,4 BoosterJet Hybrid, 6AT 4×4 95 kW 190 km/h 10,2 s 6,2 l/100 km

1 Uváděné hodnoty jsou získány metodikou dle platných právních předpisů